df

hey alla i världen som tittar in här.  (inte för att det är så många.. men hej ändå!)
Bloggen har inte varit prio 1 den senaste tiden, därför jag inte har uppdaterat någonting alls som ni kanske har märkt. Skolan har tagit en hel del tid och JA jag hatar den väldigt mycket just nu. Jag har matteprov på onsdag och 3 andra saker kvar att skriva som jag har skjutit upp den senaste tiden. Imorgon tror jag också fullt bestämt att jag har min svenska redovisning om teckenspråk. Det får gå som det går, men jag tror det kan gå ganska bra. Jag är ju en liten improvisera tjej så japp vi får se med den saken.

Om 2 veckor så har jag sommarlov
ni anar inte hur mycket jag längtar tills dess
ha de bra
puss
(jaghatarfåglar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback