publish



det är när jag sitter ner,
när jag klarar av att bara tänka.
det är då jag ser dig,
du tar upp all plats som jag har i mitt eget huvud.

jag ser dig,
du springer ofta runt
o
försöker
sparka ner mina hjärnceller,
(som om att du kastar dina ben mot käglorna i en bowlinghall)

jag har försökt,
13 gånger,
(ja jag vet att 13 betyder otur)
men jag har aldrig lyckats att,
få spinn på vad du gör där,
i mitt huvud,
det är ju bara mitt?
o du har inte fått koden,
till mitt hjärnkontor,
till mig.

när jag sover,
så drömmer jag om dig.
jag kanske kommer ihåg var 5:e dröm när jag vaknar.

för det mesta så handlar dem om,
dina händer.
hur mjuka dina fingrar är,
när dem smeker min hals.

jag skulle så gärna vilja dyka in i drömmarna,
som jag drömmer,
en gång,
någon gång,
(okej alla gånger)

men jag har lovat mig själv att inte göra det.
för då kanske jag aldrig hittar ut igen,

så rädd är jag för att bli fast,
i dina händer.
i mina egna tankar,
kanske en liten gnutta,
i dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback