tänker på dig

skolan idag va pain in the as, jag vill ha sommarlov NU. Fick tråkiga besked om att en jag känner bra dog inatt. Inget kul, undrar hur många tårar jag är kapabel till att gråta egentligen. Men jag antar att det blir bättre med tiden. Jag tänker på dig

Vid halv 8 kom emma hit en stund o jag fick present av henne, en jätte fin tavla på Mj, sjukt glad o tacksam blev jag. Jätte fint, tack gumman. Fick också min födelsedagspresent av Pau idag, en resa till Stockholm under påsklovet med endast shopping, JÄTTEtack till dig pinglan. Jag blev hur glad som helst. Can´t wait :) Emma stack hem för en liten stund sen o nu ska jag sova. Är jätte trött o vill bara att denna dagen ska vara över. Hoppas ni har det bra, vi hörs imon
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback