ica-ulf



Checkat in min nya look här på bloggen eller? Vad tycks? Tack så mycket för hjälpen Malin, fining.
Min header ska dock inte riktigt se ut som den gör just nu. Men såhär får det vara tills vidare, håller på o fixar o trixar, men snart så slockar ögonen på mig , så hade tänk slockna med dem tillsammans med mig själv i min säng alldeles strax.

Skulle bara tillägga att vi hade kul igår, jag o tjejerna inne på underbar. Förpärlan va kul o traskandet i snövädret va riktigt mysigt hehe. Vid 03.50 vart jag och Estelle nerbäddade i sängen o jag somnade som en stock redan 10 minuter senare. Förlåt pärlan, vet att det alltid är jag som somnar först haha. Menmen vi vaknade runt 11 och åt lite frukost, sen somnade vi om till 2 igen.
Annars har dagen varit lugn, mysig och behövande.
Imorgon måste jag upp i hyffsat normal tid, måste plugga körkortsteori (PANIK!!!!!), in till stan en sväng o sen lite andra saker.

höres o synes
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback