feels like something great comin



hej, skolan började idag suck. redan börjat få plugg, det är inget vidare om jag ska va helt ärlig. Just nu är det nedräkning till sommarlovet som gäller.
Min garderob fick 8 nya plagg idag varav 4 finns på bilden här uppe : ) glad glad frida tack världens bästa mammut!!

Bild 1: en knallröd bolero, snyggt med starka färger nu till våren!
Bild 2: en svart sammets bolero med guldprickar på! grymmmm
Bild 3: en svart sammets bolero med små halvmånar i glitter, me like
Bild 4: en svart skjorta med svart/guldiga knappar! tummen upp

Det blev också en svart genomskinlig skjorta, en knallröd jeans skjorta + 2 par vita skjortor, lite tunnare.
Jag är skit nöjd och nu taggar jag med fillt och mina nya inne-schoddor (för er som inte fattar, mina mysiga inntofflor) i soffan för dubbelavsnitt av Paradise :) Sovmorgon imonbitti, jag börjar 10.10.
Natti natti


Kommentarer
Postat av: Malin

Snygga kläder babe! <3

2010-01-13 . 15:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback