Fasion is about me



hej på er alla där ute någonstans i vinterkylan!
Jag sitter här i mitt rum med en stor fet fillt omrullad runt mig, men fryser konstigt nog som vanligt om mina fötter.. Någon mer än jag som alltid gör det? wellwell, ska nog snart gå till sängs o läsa, (har ju en sån OTROLIGT rolig bok om körkortsteori som ligger på min säng o väntar...) Hinner läsa ett par sidor innan mina ögon ramlar i sömnen tror jag iaf.

Måste inom banken imon med, nu när man fyllt 18 så har man ju allt ansvar på sina egna konton, hehe. (det kommer gå bra frida)

Låten som spelas om och om right now är
Someone New- Escobar, Heather Nova
Åh herremije lyssna på texten ni blir inte besvikna

det va allt för mig
hej

Kommentarer
Postat av: nina

wiho, frida uppdaterar varje dag! :D

2010-01-08 . 01:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback