skrivet

Jag drömmer om dig
Jag tänker på dig

 

 
Och om du bara visste hur många gånger jag sett på dig
Hur många gånger jag skrivit ditt namn i mitt antekningsblock
Du har ingen aning om, hur länge jag analyserat dig
Hur många gånger jag har velat gå fram till dig,
O skriva mitt namn i din hand.


Varje dag i
1
år.
Sprang mitt hjärtas varvräknare runt om 1000
O jag,
Lilla jag
Visste inte ens hur man skulle stanna
Jag kunde inte hitta spaken för

Stanna-ditt-hjärta-som-är-förälskat-i-killen-som-inte-ser. 



Så därför sprang jag
Jag sprang varje dag i 5 månader
För att bevisa för någon
Bevisa för mitt hjärta att jag också ville känna.
Att jag också ville se
Bara se
Att du såg mig.


Kommentarer
Postat av: din Kajsa

du är så jäkla bra

2010-02-05 . 11:38:55
Postat av: Paulina

du är fin min vän !

2010-02-06 . 13:44:10
URL: http://klumpidunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback