eeeeeeeeeeefffffffffff

Jag vet!! ni behöver inte säga något, jag har varit bad bad bad på o uppdatera. Men jag orkar liksom inte, körkortet går i första hand, inte datorn :))
Jag mår iallafall jätte bra just nu o livet är underbart, på söndag åker jag med estelle till sälen o åker skidor i en vecka, ska ( det kommer ) bli så jävla grymmt,, Jag känner det på mig.
Imorgon slutar jag klockan 12 och det är med ganska så bra! hehe
Frida o jag ska ha myskväll imorgon o nu ska jag faktiskt HÖJJA musiken till max o städa klart mitt rum. JAG SUGER PÅ ATT STÄDA. nu vet ni.
När jag hittar bra musik så blir det att jag dansar framför  min käre spegel istället, de ÄgeR. Jag ska bli känd vet ni :)

Puss på alla,
jag är så jävla glad för att jag lever mitt liv


Kommentarer
Postat av: Paulina

JAG SAKNAR DIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-28 . 15:55:10
URL: http://klumpidunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback