stunden! YEEAHAHAHAHHAH

JAG HOSTAR HELA TIDEN, orkar inte med det mer. FÅR JU INGEN SÖMN o de är så jävla jobbigt, börjar göra ont i bröstet nu med..menmen hoppas att det blir bättre inatt iaf!
Blev ingen träning för mig i morse i o med att jag inte mådde nått vidare, men redovisningen pallrade jag mig igenom! Det gick hyffsat bra tror jag, (hoppas jag) hah!
Efter redovisningen så åt jag och Nina lite mat i skolan och sedan begav vi oss mot bussen och sedan mot stan för att sätta oss ner o plugga på bibblan. Riktigt lyckat om jag får säga det själv, VI PLUGGADE faktiskt! Ett stort plus i kanten på oss nina! sedan åt vi lite mat i stan och gick hem till mig för att "vila" ;)  sedan blev det jobb!
Träffade på Alexander en stund med, trevlans :) paraplykillen ;)

Har kollat lite idol, som för övrigt sög ? fan längtar tills tjejerna ska sjunga! YOU GOO GIRLS! GIRLPOWER IS THA SHIET?
Imorgon börjar jag 8.10 o ska ha följe med en liten puff till skolan.
see ya !

DEN UNDERBARA PERSONEN SOM FYLLER ÅR OM 2 TIMMAR OCH 16 MINUTER HETER ESTELLE O ÄR BÄST.



Kommentarer
Postat av: josefin

jag kan inte kolla idol pa internet langre! :o de har tagit vack det sa bara folk i sverige kan se, fattar du att jag lipar eller :( ah ska klaga pa tv4.



<3

2009-10-01 . 09:59:37
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/
Postat av: nina

du är fin & jag kom på att jag glömde kommentera, haha. toppen dag! <3

2009-10-03 . 00:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback