today never comes tomorrow

jahaop hallå världen, hallå halmstad. Vädret suger stenhårt o jag är ganska säker på att det kommer göra det ett bra tag framöver, eller så sa gubben på väderkanalen iallafall! (hoppas han har fel) Men det lär väll vara regn o rusk ett par veckor, så lät det på honom.. Men jag ska vara positiv, även ifall det är mörkt vid 5? O även ifall det är äckligt irriterande regn som lägger sig sådär äckligt på ansiktet, nejnej jag ska vara poitiv med tummen upp hela tiden. För då kanske någon av vädergudarna ser mig däruppe o slänger ner lite solsken o snö, som stannar o inte blir till slask direkt. Hej jag drömmer bara, men tänk om väderguden läser mig blogg? (man kan ju alltid hoppas) Så därför har jag nu välkomnat vädergudinnan till fridahult.blogg.se! Angenämt att ha dig här.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback