taking the stage

hej, är det bara för mig som blogg.se funkar när dom känner för det? Jag blir liksom lite småiriiterad när jag faktiskt försöker uppdatera o det för ovanlighetens skull inte funkar. I o för sig så har det varit såhär i 2 veckor nu.. TÄNK SÅ HAR NÅGON HACKAT SIG IN I MIN BLOGG. haha. tjena hackarn.
Idag drog jag och min käre mor till Ikea o Väla, jätte mysigt hade vi det som alltid :) O det blev en hel del inhandlade saker :)! O kan ni tänka er att jag faktiskt körde på motorvägen?? Sjukt kul o jag är stolt över mig själv. Körde dock inte hela vägen ner till Helsinborg, men ett par mil kanske? 3? Aja jag har min mamma att tacka för denna dagen och imorgon ska jag träffa världens bästa rebecca och senare ska vi 2 + Jenny sätta oss o fika någonstans o prata o prata o prata o prata, ah ni hajjar! Asmys. Jag känner att mina ögonlock är väldigt pigga jämfört med alla andraq kvällar vid den här tiden, konstigt, eller det kan ju kanske bero på att jag sov 2 timmar i soffan vid 5, jädrans soffan kanske ska bli min nya säng? älskar att sova. Aja nu ska jag skriva lite tror jag, för just nu funkar inte min hjärna så bra, tänker alldeles för mycket.
Puss o kram.


 o jag är rädd för att bli ensam

Kommentarer
Postat av: dampbästis

ohlala frida, körkort om lite mer än 2 månader? :D

saknar dig min vän

<3

(btw, blogg.se cpar för mig med)

2009-10-26 . 00:04:02
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/
Postat av: sandra

lillavän. du är aldrig ensam <3

2009-10-26 . 23:09:16
URL: http://sandraheterhon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback