Men ena foten utanför

Melissa Horn har släppt sitt nya album o jag älskar det. Lyssnat hela kvällen o låtarna är grymma likaså texterna like always. Annars så rullar livet på, ibland så känner jag att jag tänker alldels för mycket och det kan vara lite smådeppande ibland, men sån är väll jag sometimes I guess. Kvällen har spenderats med Melissa Horn och playstation med lillebror, han är min finaste bästa underbaraste. Finns ingen som han. Kan inte ens förstå att han redan fyllt 7 hela stora fina år. Jag älskar den fisen. Min älskling.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: elly

Melissa är så fin och har så otroligt vackra låtar!

2009-10-13 . 22:55:42
URL: http://baraibland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback