lät du henne komma närmre

Jag har anländt till pappa, och skolan har påbörjat en ny vecka. Jag va o skrev in mig på körskolan tidigare idag o nu vill jag köra bil mer än någonting annat. Jag har engelskaredovisning och inlämning på onsdag, är långt ifrån klar. Ledarskaps inlämning på onsdag också, halvt klar där med. FAAN ge mig plugglust, jag vill bli plugghäst ibland med, men säg inte det till någon..Tänk om..

Jag är lite små ledsen för hur jag hörde att Mc donalds höjt sina priser ännu en gång, (tänk  när det va billigt på allt där inne!!!) Jag är lite småledsen över att jag suttit här i över en timme när jag kunde ha lagt den tiden på plugg. TA TAG I LIVET FRIDA!

- Okej nu ska jag plugga!

SEE YA

btw, melissa horn har ny singel, jag tycker om den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback