här

hej jag ville bara berätta snabbt om att denna helgen har varit mysig och lungn,
igår kväll var jag o sandra ute och åt på kvällen och hade sedan bara mys hemm hos mig.
Idag har jag övningskört och det går riktigt bra nu!,( kanske för att min mamma llär mig så bra ? ;)) hih.
Vi åkte sedan ut till mormor o morfar, mormor fyller år så blev god mat där ute! Sedan hem o bara tagit det lungt.
Jag är trött och ska gå o lägga mig med en bok tror jag, ( ovanligt frida ) trääning klockan 8 imonbitti o vi ska börja träna i kombihallen! Ska bli ganska kul faktiskt.

Till sist så vill jag bara påminna alla om att Kajsa Andersson är något alldeles speciellt.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

du du du

2009-10-05 . 21:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback