finns det tid för att falla fritt ?

Tjena alla små läsare jag har. Inte är det många iallafall, men vem vet om 10 år så kanske jag blir utsedd till VÄRLDENS STÖRSTA BLOGGERSKA ADWARDS BY THE WORLD, eller något liknande. Så då kan ni som faktiskt läser den idag vara lite stolta, bara så ni tänker på det.
Kajsa kom hit innan en stund idag, GILLAR HENNE mucho. Sen blev det fika med Sandra, Lousie & Therese. Mycket trevligt tjejaor. Kvällen har bestått av massa mys med mamma min, har gjort lite nya smycken och bara lyssnat på världens bästa Melissa Horn. Om ungefär en timme ska jag bege mig ut igen, för att ta mig bort till Estelle (ni vet hon snygga), spenderar min natt där.

Hoppas ni har det bra, (ni som faktiskt läser)
kram o puss o kram igen

frida

Kommentarer
Postat av: Kajsa

hallå du är brrraa

2009-10-28 . 23:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback