don´t think



Det är fredag kväll o skolan är slut för den här veckan! Veckorna går verkligen snabbt må jag säga och idag om exakt 3 månader så fyller jag 18 år!! sjukt nice! SJUKT jävla snabbt vad tiden går, på måndag ska jag boka min första körlektion! FATTAR NI?! sjukt! O det där med o köra bil är riktigt kul faktikst! O de går bra:) 

Om en liten stund så ska jag faktiskt gå o mysa ner mig i min säng, låter väldigt lockande om jag får säga det själv. Kvällen har spenderats hemma med mamma o vi har ätit gott, kollat idol O JAG HAR VARIT SÅ JÄDRANS FÖRBANNAD PÅ ATT HON SCHALGER TJEJEN CAMILLA gick vidare på idol. Hum funderar på om jag ska kolla på det nästa gång eller skicka in att det måste vara fel på röstsystemet på tv4, asså HON SUGER. Känns som om att jag måste gråta lite nu, eller kasta mat på tv:n nästa gång jag ser henne där.
Tror det lutar åt alternativ 2..

Imorgon tänkte jag gå på äventyr,
dem berättar jag när dem kommer,
för är man Frida Hultman så vet man aldrig när det dyker upp ett nytt,
ÄVENTYR

hejedå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback