BÄST

bion igår va helt sjukt bra. Säger det som jag sagt sedan jag föddes, Micheal Jackson, världens bästa. Finns inget som slår min kärlek till honom. Jag grät o ni som snackar skit, säger saker om honom, ni vet inte ens sanningen, ni vet ingenting, för det gör ingen. Han va bra på det där, att hålla sitt privatliv så stängt som möjligt. O jag stör mig på alla er där ute som säger att ni älskar honom när ni knappt vet vem han är, när ni knappt vet vad han har gjort för musik, och hur han har skapat hela jävla musiken med hans talang. Så håll er till era idoler o sluta tyck synd om er själva för att ni helt plötsligt har börjat älska någon som helt plötsligt är död.
Jag vill  tillägga att jag är ett troget fan av Micheal och har varit i hela mitt liv, fråga mina vänner hur mycket tjat dom har fått uthärda när jag tjatat om honom dag in och dag ut haha. En julafton när jag var mindre, då när det va så populärt med barbies, (kan ha varit när jag va runt 8 år) då önskade jag inte mig som alla andra tjejer en barbie, utan jag önskade mig en micheal jackson docka som spelade "black or white" när man tryckte på hans mage. Tro mig jag är ett troget fan som älskar min idol väldigt stort. Och fan att han är död! Nu lipar jag igen, hur kan man lipa över någon man inte ens kände? Du är bäst iallafall. Ni andra säg vad ni vill. Men jag älskar dig Michael Jackson, kan inte beskriva.

Kommentarer
Postat av: sandra

hörde att den skulle vara jättebra! :D

2009-10-31 . 12:45:20
URL: http://sandraheterhon.blogg.se/
Postat av: Erika

ja du hade ju inte en lten planch på väggen xD

2009-11-04 . 14:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback