You rock my world, the way I was

Jag har precis tagit en liten paus i mitt packande här hemma, ska ju till pappa idag så mycket saker ska få plats i min lilla(STORA) svarta teamsportia bag. Haha mamma och pappa förstår aldrig hur den kan kan vara så tung varje gång.. hum jag vet. Jag heter frida och har mycker saker. O jag klarar mig inte utan allt :O ojojjo detta låter inte bra. Jag är inte så dum som det låter. Jag är en ganska väldigt normal tjej faktiskt.
Ikväll vid 8 börjar träning nummer 2 för dagen och jag är hemma runt 10. Herregud säger jag bara, jag kommer stressa ihjäl mig. Mitt liv innehåller jädrans mycket stress, blod & tårar. Haha nej okej mestadels stress(lät bara kul o skriva de andra sakerna med). Mycket i skolan osen ska jag hinna med alla träningar som jag får in på schemat + att träffa familj och vänner. Menmen har jag klarat det i 17 år så ska jag väll klara det nu med? gott mos.

Förresten ni som missat, idag är det den 2 november, vilket betyder??????
2 MÅNADER KVAR TILLS LILLA JAG FYLLER 18!

ha de bra, nu ska jag packa lite till o äta en skorpa sen köra till pappusen!
ta hand om era liv
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback