want to live my dream

dålig uppdatering? nja tycker att den är bättre än förr så hej på alla er läsaare! ( som faktiskt har ökat).
Igårkväll var jag på New Moon med Sandra och den va riktigt bra. Jag lipade ( like always) och när bion var slut så var jag lika hopplöst förälskad i Edward Cullen som jag va efter första filmen.. ackack hur ska det gå? Drömde till och med inatt att han låg jämte mig i min säng.(önskedröm var det här ja..)

Ska nu ta och hoppa in i duschen, JAPP jag ska H-O-P-P-A, ska bli en upplevelse faktiskt. Sen tänkte jag dra mig in mot stan, blir mysigt tror jag ska köpa någon juleklapp faktiskt. Lika bra att va ute i god tid detta året, och inte i sista sekund som jag alltid är annars.

hejdå,

orkar inte ha det såhär.

Kommentarer
Postat av: sandra

vi är bäst jaaaa. hihi

2009-11-28 . 16:37:58
URL: http://sandraheterhon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback