små hopplösa thing

hejsan bloggen, hallå världen! Livet leker och jag har bara fastnat på ett rep av knutar som jag snart har lyckats knyta upp. (allihopa)! Det är bara till att mitt i alla motgångar, försöka se ljust på livet. (även ifall det verkar omöjligt) Så det är vad jag håller på o sysslar med nu.

Va ute o sprang en runda med Emma nu ikväll, det va både skönt och mysigt på samma gång. Skönt att springa o mysigt att ha Emma med mig och prata med samtidigt. Så en jätte stor tumme upp för det! Det är extra roligt att springa när man har nya löpar-byxor också! Och nya löparskor! Så jag kände mig som en riktig löpar-woman. (bara så att ni vet..)

Ska hoppa in i duschen, hade tänkt bada först men ångrade mig nu precis. Det är ju så jobbigt att tappa ur allt vattnet när man badat klart..! O idag är jag lättirriterad. Så akta er. HEHE, Speciellt min andra data ska akta sig riktigt mycket asså! Fan ta den.

hejdå ha de bra,
förresten jag fick MVG
så jävla stolt över mig själv.
hejdå
sa jag

Kommentarer
Postat av: Erika

så go du är!

rep med knutar, me like :D

2009-11-25 . 22:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback