Landstinget

Jag är helt DÖÖD!, mina dagar består mestadels av träning nu för tiden o jag som hade tänkt dra ut o springa idag haha jag kan ju alltid drömma. Min kropp är lite trött just nu och det är jag med. Jag hinner inte med någontning känns det som , förutom att träna. Om en halvtimme ska jag ner o skugga en tränare,( i 3 timmar!) det arbetet ska vara klart på tisdag, när jag kommer hem vid 9 eller nått så blir det att fortsätta plugga matte. Gaah life is hard bitchessss.
Ska väll fortsätta med att göra iordning mitt rum lite, sen cyklar jag ut i den mörka världen vi just nu lever i! ( DET ÄR MÖRKT UTE FÖR ER SOM GLÖMT TITTA UT PÅ SENASTE)

O jag önskar alla härmed en trevligt helg!
eller oj helgen kommer sen
hehe
trevlig tisdagskväll
DUDES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback