don´t want to take a breath

blogg.se är sjukt segt att logga in på, så ni får ursäkta för att tiden varit lite lång sedan här va ett nyinkommet inlägg by me.
Jag har inte så mycket att säga förutom att imorgon och hela veckan som kommer så har jag fotboll alla timmarna i skolan. + träning på kvällar. Så får se om jag orkar uppdatera här eller inte. Men jag har ju inte så jätte många läsare, så kanske inte så många som kommer sakna att man inte slänger ihop ett inlägg varje dag.
Aja, för övrigt så är jag besviken på ett antal vänner som jag fan har börjat tvivla på redigt rejält de senaste dagarna. Får se om jag orkar lägga mer energi på er, orkar inte ge när man inte får lika mycket tillbaks.

JAG ÄLSKAR MIN MAMMA <3

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback