and then the girl said fuck you, I´ve already said I love you

Tränade afro efter en riktigt underbar fika med min snygga vän josefin! gillar dig såhäääääääääär mkt! Afron va riktigt kul, o riktigt jobbig.. jag kommer inte kunna stå på  mina ben imon, kan knappt sitta på denna stolen med mina lår.. ackack hur ska detta gå? Kanske kryper till skolan imon.
Jag var väll hemma runt 8 o då blev det god mat, o sen greys! jag gillart!
Som sagt mina ben värker, jag är lite små-nervös inför morgondagen, för då ska frida hultman ta grissprutan,(om jag drömmer grisdrömmar inatt så är det ett teckan på att jag kommer bli gris under morgondagen) ORDET VAR NERVÖS JA!  menmen, har man lyckats leva sitt liv som männiksa i 17 snart 18 år så ska man nog klara av några år som gris med.

Annars så har jag väll gråtit o gråtit idag,
antar att livets hårda tag inte kommer undan mig på ett tag.
Allt som hade börjat se ljust ut igen.

Kommentarer
Postat av: josefin

frida..du får inte bli en gris, jag håller tummarna för dig! men även om du blir en gris kommer du vara lika underbar för det, gäller bara för mig att lära mig nöff-nöff språket :)



try to smile honey, smile!

<3

2009-11-18 . 23:04:43
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/
Postat av: Kajsa

tänkte bara slänga in en kommentar om att du är världsbäst, så du inte glömmer det

2009-11-21 . 12:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback