thats the only thing who matter

Hej alla !
Veckans skola var hur chill som helst, gårdagen spenderades till att spela vollyboll nästan hela dagen iaf från 08.30 till 12.00 för min del. Sen vart det dags för jessi att använda mig som hårmodell, nu är jag blondi ;)
Kvällen spenderades bara hemma till att ta de lungt, och innan dess hann jag också med att jobba en snabbis!

Dagen idag har innehållit SOLSOLSOl, o jag älskart!
Snart blir jag upphämtad av familjen Strandahl och därefter ska vi köpa kinamat! SÅ JÄKLA MYS!
Min älskling har ju kommit hem från Turkiet nu så jag är extra glad idag :) weii hon får mig alltid på så bra humör!
Stannar senare där över natten med tror jag! BÄST.

Puss på alla

Kommentarer
Postat av: estelle

Puss på dig snyggo! och hälsa Sääändrää :D

2009-05-21 . 18:48:50
URL: http://estellen.blogg.se/
Postat av: Sandra

2009-05-24 . 12:14:24
Postat av: Sandra

frida. du gör mig ALLTID glad. du anar inte. du är bäst och jag älskar dig! <3<3

2009-05-24 . 12:15:08
URL: http://sandraheterhon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback