Om några veckor finns du aldrig mer

Inte konstigt att mina läsare sjunker hela tiden när jag inte uppdaterar någonting alls här?
Vet inte vad som händer, men bloggandet är inte någonting som lyser upp mina dagar längre..hur ska jag göra för att få tillbaka den dära gnistan som jag hade?! hjälp mig någon!
Kanske dags att skaffa ny design.. Någon som är villig?

puss, imon åker jag till Ronneby kommer hem på söndag.




Tro aldrig att vi kommer till det stället där jag hade energin på dig varje dag.
Tro aldrig att jag orkar vara den som jag var för dig.
Tro aldrig jag menar aldrig att det kommer något
kommer något mellan dig oss tillsammans
ALDRIG
allt är verkligen ditt fel bara DITT.
Har inget att skylla bara dig.
TAck för att du förstörde mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback