caca

Efter min fina vän Estelles tjat om att jag ska lägga upp lite utav vad jag skriver i min så kallade "bok" som jag berättade om i förra inlägget så blir det att jag gör det för hennes skull!
en massa fina pussar till min fina vän!
Säg gärna vad ni tycker om dem.

1.
Det som fanns, finns inte mer.
Det som tändes har dött ut.
Allt jag kände försvann någonstans och
nu står jag här lämnad kvar.
Överallt känner jag mig så dålig över att vara den som
föll för något som var omöjligt att fånga.
Men mitt bland allt bestämde jag mig för att
våga vara den som som bröt mot alla gränser.
Att vara den som sakta tog platserna du visade mig
till att känslan av att ensamheten inte behöver vara kall.
Du vet, med hela mitt hjärta som ett söndrigt pussel,
så kunde jag inget annat än att värma mig utav dina lögner
och utav allt ditt svek.
Så snälla jag ber dig igen att sparka mig, slå mig hur mycket du vill.
Vad som helst kan gå sönder igen,
men inte mitt hjärta.




Skriver fler ikväll om det finns intresse för det ......

Nu ska jag springa bort till dansen


Kommentarer
Postat av: estelle

bra att du la ut den! :D den är så fin! och du är så fint! allt är så fiiint :D hihi

pussssssss

2009-06-04 . 19:30:43
URL: http://estellen.blogg.se/
Postat av: Sandra

så fin frida! den var jättefin!<3

2009-06-07 . 21:13:36
URL: http://sandraheterhon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback