The pieces don´t fit anymore

hej, hej hej o hej.
och jag börjar ju såklart som vanligt med att be om ursäkt för mitt otroligt dåliga uppdaterande.. vad är det med mig?
Hallå frida?! Någon hemma? Nämmen hej...

Skolan är slut vilket innebär att jag nu har mitt efterlängtade sommarlov!!! WEI! Det finns verkligen en riktig glädje inuti mig just nu som bara ropar efter att sommaren 2009 kommer att bli den bästa någonsin. Det är bara till att vänta och se om tanken kommer att gå i uppfyllelse eller inte.

För övrigt så värker mina små ben en aning också, humm varför detta?!
Kanske för att jag stått upp hela kvällen och jobbat, kul säger jag bara! Träffade många finskar ;)

Jag tror att det är dax för mig att sätta på ett avsnitt av One Three Hill och bara somna in och sova bort smärtan i mina ben hihi, imon är det match o tänka sig för att vi ska vinna ;)

Vad tycker ni om min nya header?!

puss

Kommentarer
Postat av: caroline

sommaren 09 kommer bli bäst!!

och den var askalassssss fridus

2009-06-16 . 00:47:34
Postat av: josefin

hej hej hej här har du en till som aldrig uppdaterar. knack kanck någon där? (inget svar) nähe josefin var inte där, så henne kommer det inte bli någon uppdatering av, eller jo snart? ska jag börja igen? knack knack? jaaa snart!



din header är as ball sötan, lika ball som dig och då är det riktigt tufft!

<3

2009-06-16 . 00:49:09
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback