It was the thing about it, it was just like candy








Fick ingen bra start på dagen då jag vaknade med förkylning och riktigt ont i huvudet. Reste sedan mig upp och svimmade, eller ramlade ner på golvet. Detta har vatt nära och hända 2 ggr på 4 dagar! Vad är felet på mig?
Jag mår iallafall inte så vårst bra just nu, har ritkigt ont i huvudet så ska snart bort mot matsalen o få i mig lite food.
Sedan består skolan bara utav en halv lektion till, ( hoppas att det inte blir någon )
Tar bussen från skolan och åker till stan, möter Sandra och sen vid fyra möter jag upp min saknade vän emelie. Har inte varit med henne sedan i höstas tror jag! Så ska bli skitmysigt.
Morfar & morfar kommer o hämtar mig vid halv 6 sen spenderar jag min natt där med min fina kusin Amanda!
Nu ska jag bort till maten, måste äta annars kollapsar jag.

puss,

btw: vill härmed meddela att mitt svenska arbete är klart !!! LYCKA !
bara några saker kvar i skolan nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback