It takes a fool to remain sane

Skolan tar upp all min tid, lika så pluggandet på min fritid. Även ifall jag varken har ork eller lust kvar längre så måste jag ta mig själv i kragen och jobba hårt den sista veckan som är kvar nu. Imorgon ska jag lämna in det sista i svenskan och på måndag är det historia prov för min del.
På fredag är det match och imorgon ska jag träffa söte carro <3, äntligen blir det av!
Den tjejen är amazing. Jag slutar runt 11. Ska då bort till ett jobb som ligger strax jämte pappas och bestämma vilka veckor jag ska jobba i sommar! Jag ska då satsa på myyyycket pengar denna sommarn.

puss allihopa,
dax för återgång till pluggandet.. jag har ju en del kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback