För mycket tid att tänka,

Vaknade runt 12, inte alltför tidigt där, menmen vad har man sommarlov till egentligen? man måste ju få sooova ut om dagarna ;)  Dagen spenderades senare med Estelle, jag var och fyllde i mina personuppgifter på körskolan med, så snart börjas det :) spännande.
Kvällen spenderades med laget, då vi hade match mot Ysby hemma på Alevallen! Vinst med 8-3 och jag stod faktiskt för ett av målen. ( stolt :*) men nej man ska inte skryta och det gör jag inte heller, men lite glad vart jag allt! ( eller JÄTTE)
Skitbra jobbat idag iaf tjejer,! Vi är bäst.

Var också uppe på sjukhuset en sväng och tog min första spruta mot livmoderhalscancer, ( den som alla redan har tagit) men jag blev förvånad över att den gjorde så ont som den gjorde, trodde bara att det skulle sticka lite, men acksanej de gjorde lite ont det där ja. Ser inte fram emot nästa spruta som ska tas om 2 månader.

Nu ska jag dra mig mot sängen, imon kommer estelle till mig redan vod halv 11 tror jag! Blir planering av torsdagen hela dagen senare på kvällen träning. ÄLSKAR DET.

PUSS

Kommentarer
Postat av: linnea

hoppas allt är bra med dig lillan:)

måste ses snart

2009-06-18 . 16:48:48
URL: http://linnealiksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback