Flying without wings







Dagen idag började med en riktig jävla huvudvärk, kunde knappt gå upp ur sängen. Senare slog det mig att jag glömde äta kvällsmat igår ... Så är man dum så är man. Blev att jag åt en rejäl frukost ialla fall och cyklade sedan till skolan. Hade en bildlektion sedan en skitslapp samhällslektion och sedan avrt det håla till 13.50. Där emellan hann jag bli upphämtad av pappa utanför skolan, vi var på mitt nya jobb och JAAA nu har jag fått det 100 % säkert! YEY.
Frida gooes very happy! I sommar ska det tjänas en mass av pengar till min plånbok!

Just nu gör jag inte så mycket, kom hem för ett litet tag sedan och ska snarrt äta.
om 2 timmar beger jag mig till träning,
innan dess ska mitt svensa arbete vara klart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

puss.

Kommentarer
Postat av: Pilla

Vart ska du jobba :)?

2009-06-06 . 14:42:55
URL: http://wisth.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback