ny header, vad tycks?

ny header, vad tycks?

Jag jobbar om dagarna, sover när jag kommer hem och träffar mina fina vänner en hel del!
Igår kväll fick jag dock migrän som satt i sig i hela min kropp hela natten och hela dagen idag, så blev inget jobb eller vänner idag inte. Har istället sovit o sovit o typ sovit? Kollat tv och film o lite tv till. Jag mår iallafall bättre nu och funderar starkt på att äta ngt snart, även ifall min dag också har bestått av att äta ett flertal dussin bullar ;o fy på frida. Kanske beställer hit lite mat, eller så är jag duktig och sparar dem pengarna?! jag är så dålig på att hålla i dem när jag väl har dem. menmen. Sånn är väll jag antar jag.
Kvällen kommer iallafall bestå av musik, tv och pappas säng.. där jag för övrigt sovit hela veckan nu när jag är ensam hemma! Riktigt möööjsig säng det där och stooor är den också så jag kan leka karusell hela natten om jag skulle vilja det, jag skulle kunna öppna äventyrsland i pappas säng så stor är den HEHE.
Jag jobbar imorgon och börjar där med klockan 7, så ska försöka bli tidihg sängläggning för mig + en liten tablett som kallas ipren kanske ......

puss

Kommentarer
Postat av: MATHILDAAAAAAA

riktigt snygg header stumpan!:)))

2009-07-25 . 11:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback