maybe I just change my mind?, can´t







o jag fortsätter att lägga ut fina bilder på mig själv :) hehe grr

Imorse ringde pappa och väckte mg vid 10, det blev att dem hämtade upp mig vid halv 12 oså begav jag, pappa, anna-lena + småttingarna till Helsingborg för en heldag där! Jätte mysigt faktiskt, och mitt rum kommer bli så JÄVLA SNYGGT säger jag bara! Inhandlade det meste inne på Ikea och pappsen betalade allt (a) happy girl.
Kom hem till en mamma som lagat underbart god mat och sedan blev det bara en sjukt chill kväll för min del, hem till Helena en liten snabbis för att bara snacka lite med henne och de andra tjejorna som var där. mys 
Nu ska jag säga godnatt 
godnatt iallafall till bloggen 
hejs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback