hit me like tha rain hit the ground

Frkosten bjöd på stekt ägg o massa goda mackor! Jag och Erika är rätt så jävla bra på att vara ensamma hemma ibland :o
Man blir ju som en liten egen mamma hahah.
Wellwell, ska snart hoppa in i duschen, sen kolla på en utav semifinalerna i laxacupen tror jag. Ikväll blir de fun som jag vet inte vad, väntar bara på att estelle ska ringa mig. Jag och Erika ska förmodligen dra med 3 tjejer för att äta på Harrys SÅ JÄVLA GITT!!! Sen efter det blir de fix o förfest o sen PARTEYYY!
puss nu ska jag o Erika göra oss iordning o jag måste göra mitt rum fint förfasen, la familia kommer hem under morgondagen! Miss them.

puss,
snart kommer min göteborgare hit, ska bli så jävla kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback