håll dig till 1




seriös bil hihi

Imorse vaknade jag inte upp förens vid halv 12, inte likt mig, jag sov 13 timmar inatt ?! Om jag tänker efter så måste det vara något som är fel, och då slår det mig att jag har rätt. Kvällens avlsut i Båstad har inte lagt sig ännu. Vilket det kommer ta veckor att göra om inte mer. Så just nu är jag i stort behov av mina vänner, en av dem som jag spenderade min dag och ska tillbaks till snart är Estelle. Hon är så bra på det där med att göra så att jag tänker på annat. Så dagen idag har varit riktigt chill men ändå fun as always!
För övrigt så har jag precis ätit lite god mat med mor min, om ett litet tag så tänkte jag cykla hem till korvungen min igen och hitta på något, blir förmodligen filmkväll med några :)
Ha det bra,
take care
frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback