du tar sönder mig innifrån sometimes,

vaknade i morse utav att jag glömt o ställa väckarklockan igår kväll, men ändå så vaknade jag och min lille hjärna tillsammans 06.45. GRATULATIONER FRIDA! Men jag somnade om till 9 och va på jobbet vid lite innan 10.  Var klar redan vid kvart över 12 så idag blev en sådan frida-är-glad-för-att-hon-slutade-tidigt-DAG. Blev lunch tillsammans med familjen och sedan städade duktiga jag mitt rum (IGEN?!). Jobbade sedan på hbk, matchen mellan Halmstad BK- Malmö FF. Vet dock inte ritkigt hur den slutade, då jag stack lite tidigare men några kompisar mot staaaaaaan. Men vet iallafall att Hbk förlora.. igen... Jag är iallafall hemma hos mamma nu och det är skitbra! Har saknat henne, o igår kom förresten pappa o familjen där hem från deras semester o dem har jag med saknat som jag vet inte vad. Så nu är min stora familj hemma igen o jag har träffat mamma! GLAD! imorgon fyller min lillasyster hela 3 år! grattis älskling!

nu ska jag ut o äta lite choklad med mamma min o bara ha allmänt mys! Vi är bra åp det!

puss alla förresten imorgon är första dagen på mitt sommarlov! YEY jobbet is over!

-----------------------------------------------------------

I will be here, even if it kills me for loving you,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback