because you are the one for him or her? can´t decide

O japp jag har tagit mig i kragen och nu är det uppdatering i full fart hörnini. Faktiskt ganska kul om jag ska vara ärlig, ja skrattar ju hela tiden .. hehe. Nej men seriöst så hände detta på i eller under min gårdag alltså det vill säga lördagen den 11/7! På dagen så träffade jag min käre vän Rebecca en stund och vi lunchade med en underbart god bakad potatis med skagen röra på hello, FAN VAD DET ÄR GOTT!!!!! På kvällen drog jag med en kär vän till jesper, där var det lite folk, och det var helt okej! Fick skjuts hem av Ludde runt 2 och väl hemma så somnade jag som en stock!

Idag har det varit en riktig sån-där-dag-när-man-inte-gör-någonting. :) VÄRLDEN BEHÖVER SÅNNAHÄR DAGAR! Jag vaknade till en mamma som stod och gjorde våfflor till mig och min bror till frukost, herregud va gott det var! Efter vi ätit så total städade jag mitt rum och möblerade om lite (a) Fick sedan massagde av min mamma ( hon är utbildad till det) på hennes massagebord! Underbart!!! Vid halv 5 så hämtade vi upp carrobarro och sedan vart det beachhandbollsträning på Tylösand. Jag medverkade itne så jätte mycket på grund utav min hals dock menmen träning imon igen så de ska bli kul!! Mamma hämatde senare upp oss åp träningen och vi drog o åt kebab o kycklingtallrik.

O just nu så sitter jag här vid min käre vän, DATORN o ska snart sova, jobba imoN!

CAN´T WAIT till ÅHUS på onsdag!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback