Denna långa väntan



 hej lång ben och snygga byxor! What do you think?

Klockan är 10 och jag sitter här igen, trött som jag vet inte vad. Dagen var lååång, var med halvt på dansen o herregud vad mycket jag ska lära mig, får PANIK! Men det ska gå någon gång iaf, uppvisningen är ju inte förrens på kulturdagen så jag ska nog klara det, hoppas jag. Onsdagar är som vanligt annars vår kortaste dag, 08.10-15.10 och där emellan en håla på nästan 3 timmar. Fattar inte varför dom inte bara kan flytta upp den jävla matte lektionen , som för övrigt har blivit förlängd! Så nu ska vi ha matte i en timme och 40 jävla minuter! Jag är arg. Aja i alla fall, efter skolan följde jag med frida till doktorn och sedan bussen vidare hem. Somnade i min säng direkt och nu sitter jag här alldels klarvaken! Så får väll kolla några avsnitt av One three hill o sen ska det inte vara några problem. Morgondagen börjar skolan 08.40.

puss,
jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback