Så himlans mycket som jiddras runt i mitt huvud



Vi vågar i alla fall vara oss själva! bror och jag sommar-08

Min dag har inte varit så jätte hädelserik men ni ska ändå få en liten blick ifrån den :)
Jag vaknade runt 12 och åt frukost vid tv:n tillsammans med mig själv och tyra banks, då jag såg på Top model. I och med att alla andra i familjen varit uppe sedan 9 så var jag ganska ensam om att sitta där med mina goa frallor mamma köpt åt mig. Efter frukosten gjorde jag inte alls så mycket, la mig i sängen en stund igen och bara slappade. Det är väll det söndagar är till för right? Vilodagen? Enligt mig själv så är söndagen den hemskaste dagen på veckan. Nådon som håller med mig?
Eftermiddagen var chill som tusan med johan, (min lillebror) har inte skrattat så mycket på längelänge. Så det tackar jag honom för. Vid 3 kom Nina och Sahlman hit, o det slutade med att vi gick bort till Sporthallen för att kolla handboll. Vinst för Hbp, men förlust för Sverige?! Vad är det som händer..
Jaja, efter handbollen så stack jag in till stan och åt o nu sitter jag här, trött o knarkar musik.

Puss

frida


Kommentarer
Postat av: Frederika

sv: åh, den jackan är så sjukt snygg! har du köpt den här i halmstad? :)



skit söt blus du har på bilden! :)

2009-01-26 . 17:01:20
URL: http://totally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback