Remember when the time was ours

 

Syskon-kärlek

Det blev mat på Capri, pizza för min del och det var ju inte LITE gott! Precis innan jag skulle sticka hemifrån så fick jag världens idé o klippte sönder mina rätt så gamla svarta jeans, skitsnygga blev dom enligt mig! Inte alls lika mycket hål som jeansen jag la in på bild igår, men åh vill ha på dom nu ;o helt käär. Jag är som sagt väldigt trött och snart kommer Erika hit o sleepar nog i min säng inatt (a) systeryster <3 O jag är inte bara trött för att jag haft en ganska jobbig dag utan för att det är en jädrans mycket tankar som flyger runt i mitt huvud och för att jag har börjat tänka på saker som jag egentligen inte ska bry mig ett piss om. Men sånt är livet och jag får väll lära mig att leva med det. Nu ska jag stänga av datorn, måste läsa lite i min bok med.(som snart ska vara utläst?!) , även ifall jag vet att jag inte kommer orka läsa för fem öre så säger vi så :)!

sleep tight,
frida

ta inte min hand om du ska leka.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

CAPRI is the fucking jävla shit :D Ska du snacka om snikk blogg? no no no!

2009-01-28 . 00:12:31
URL: http://linneabyheart.blogg.se/
Postat av: sofie

men vad sött då :)

2009-01-28 . 00:14:15
URL: http://sofielou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback