No air

Skolan var som skolan är, men jag älskar bara min klass mer och mer för varje dag som går. O det gör mig sjukt glad!  Haft ännu ett möte om VM resan till Turiket och wopps nu stannar vi i 1 dag extra, sammanlagt 10 dagar nu :)) Jag längtar ihjäl mig! På tal om ingenting så har jag ingen läxa alls, inga prov eller någonting, vilket är konstigt i och med att jag brukar ha ganska så fullt upp med det där. Om 1 timme spelar tjejerna sin första träningsmatch för i år och jag ska såklart dit och heja en stund. Även ifall jag vet att jag kommer må dåligt av att bara stå vid sidan om och titta på, but thats life. Rebecca kommer också dit en stund, fytusan vad hon är bra! Senare kanskekanske vi ska kolla handboll, men jag är inte säker.
Madison imorgon? njaa vi får se med det, är inte taggad för fem öre.

puss,
frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback