maybe you have to explain better

Klockan är kvart i fem snart och jag har inte gjort ett dugg idag.
Vaknade vid 11 osen har jag bara suttit här och fixat med lite bilder o ätit choklad (a)
Vet inte vad jag hade gjort utan det ;)

Gårdagens kväll bestod av jesper, norre och lite ludde. 
Bestämde mig för att ta bussen ut till norre vid halv 9 och där stannade jag tills bussen kom o hämtade mig vid 01.15
Blev att jag färgade håret på jeppe o norre, med lite av allas hjälp så blev väll resultaten helt okej :))
Raka inte av håret snälla  
Aja kvällen var helt okej och jag somnade som en stock när jag kom hem!

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, ska nog kolla när Sverige möter Frankrike vid halv 7. Goo sverige
Sedan blir det till att äta något gott, mamma ska ha hem lite gäster så vet inte om jag orkar att vara hemma, men får se.
O jag är inte pepp på fest ikväll, vad är det för fel på mig ?
aja
Naa nu ska jag dricka varm choklad
vi höörs sen

pöss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback