All I do, misstake?

Dagen gick ganska snabbt, skolan flöt på som vanligt och jag var allmänt övertrött och löjlig hela dagen. Haha undrar vad folk egentligen tycker om mig ;) menmen man ska ju vara sig själv och inte vara tillgjord som vissa andra är :) Dagens roligaste var nog min klass, ni gör mig happy! Så det tackar vi för. Percy vågar inte göra viking eller vad dom kallar det heller.. jag som är så stark. Aja efter skolan så vart det en snabbis in till stan för att prata med en möjlig sponsor till våran resa till Turiket som sker i april. Något som jag längtar ihjäl mig på. Vi är 18 tjejer från skolan som har blivit uttagna till att representera Sverige i skol- VM i fotboll! Fattar ni VM = Världsmästerskap! Ska bli så himlans kul, vill inte vänta längre, men sånt är livet.
Som sagt stan efter skolan och jag hittade en massa saker, pengar på fredag o då jävlar ska det shoppas! Är också precis kommen till pappa, har inte varit här på lite över 2 veckor nu och det känns väll helt okej. Hoppas bara att det håller sig såhär nu dom dagarna jag ska vara här :)
Agnes (llillasyster 2 år) är sjuk och jag tycker så himlans synd om henne, 40 graders feber o blank i ögonen som jag vet inte vad :( 

Nu ska jag fixa lite med bilderna, 
lägger in några senare

puss

frida
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback