You know, when it´s all about us


Dålig bild jag vet, men hade ingen annan idag!


Dagen bestod av skola till 15.20. Idrottsmedecinen helt klart det roligaste denna tisdag också. Men gjorde dessvärre ont på mig då jag fick vara "prov-docka" med mitt skadade knä. Gjorde ont som fasen men that´s life! Lite positiva saker att berätta är att mitt knä mår bättre idag och jag kunde springa lite på träningen klockan 8 imorse. (För alla er som inte vet så går jag en linje som heter, Samhäll/idrott. Där jag får träna special fotboll!) Blev därefter som vanligt för mig att dra mig bort mot rehab med 4 andra boys.

Imorgon har jag historia prov om Amerikanska revolutionen, hoppas på att det går bra!
Nu ska jag kolla OTH med Erika den snyggingen, blir nog att hon nanar kvar i min säng inatt!


Kommentarer
Postat av: nicole

snygging där ja!

2009-02-24 . 22:01:35
URL: http://jagskaskaffamigenbloggsnartja.se
Postat av: Anonym

woopa cool bild (H) !

2009-02-24 . 22:13:39
Postat av: Erika

nana hos frida

me like :)

2009-02-25 . 14:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback