When I say, -I will this , I will.




Clara min käre vän har kommit hem från Thailand, har ssaknat henne! <3


Om min dröm skulle gå i uppfyllelse så skulle varje torsdag se ut som denna.. Skola från 10- 11.30! endast gympa Undeerbart!

Efter skolan stack jag in till stan o åt med nina, drog mig senare hemmåt och somnade direkt i min säng. Är så sjukt trött och vaknade bara för en halvtimme sen (a). Snart kommer pappa o hämtar mig så ska jag hänga med ner för att kolla på träningen. ( fotboll )  Jag saknar ihjäl mig på fotboll o handboll, skriv gärna upp det i er almenacka!
Har bråttom nu så skriver mer ikväll. Förresten så har jag bokat klipp & färgnings tid om 2 veckor ;)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback