Vad vet jag egentligen?

Skola från 8.10, som vanligt enligt mitt schema. Dagen började med att fixa mitt estetiska val, (var tvungen att byta i och med att jag skadat knät och inte kommer att kunna delta i dansen på ytterliggare några veckor.) blev till att börja med bild istället?! CHIILLL som fan! Senare samhällskunskap och Histora. Lektionerna gick snabbt och sedan håla på lite mer än 2 timmar. Snackade rejält med sandra om allt och inget. Like that girl (: <3 Sista lektionen blev matte och jag känner mig typ ganska duktig inför matteprovet på fredag :) GOO FRIDA!  Om en timme ska jag bege mig mot bussen, där harald och sandra sitter. Drott ikväll, sedan teamet mot Hbp. Får se om jag stannar och kollar på den senare matchen. Nu ska jag fixa mig lite, typ PLATTA håret. Det va ju inte lite lockigt idag ;)

puss på alla,
frida




Kommentarer
Postat av: estelle

Sv:

TJA DUTTAN SNUTTAN :D

Vi kan ses på.... söndag? :D <3

2009-02-05 . 13:19:30
URL: http://estellen.blogg.se/
Postat av: Dergham

Nice blogg

2009-02-06 . 10:53:41
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback