Inlägget som aldrig publicerades igår. So here it is från fredag den 27 & lördag 28

Inom loppet av 4 timmar så satt jag i min säng, stol och upp o ner tillsammans med min käre vän Agnes bringman! Snackade om allt och inget och hade det bara allmänt mysigt. Kom fram till att dom vinröda vindruvorna är riktigt goda med faktiskt. Så om någon hade lust att skriva ner det så gör det!

Skolan gick bra, tog bussen hem halv 4 och sedan blev det att jag följde med Arbnora och Monika för att fira monika som fyllde 17 idag, grattis gumman!  Blev mat och en jävlans massa skratt, fan vad jag tycker om er tjejer :) !
Drog mig som sagt senare hem och då kom min snutta hit. Och nu sitter jag här, trött och lite sådär smått smådeppig.
Imorgon (idag) är det nämligen 1 år sedan jag såg min farfar dö, LÄMNA mig. Något utav det jobbigaste jag varit med om i hela mitt liv. Men tiden har gått så fruktansvärt snabbt så imorgon ( idag ) ska jag ner till stan för att köpa en stor jätte fin ros och sen ska jag bort till söndrums kyrkogård, estelle mitt hjärta följer med mig, hon är verkligen så himlans bra! Ställer allltid upp. O tro  mig det här kommer bli jobbigt för min del. Men jag gör det för min egen och min farfars skull!


Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Lovely girl, i love you !<333

2009-02-28 . 18:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback