This time, I wont be there

Förlåt för dålig uppdatering, men fredagen blev tillslut bra!, hamnade på helt fel ställe, men det blev kul till slut!
I lördags fick jag inte gjort så mycket faktiskt, stan en sväng, hittade bland annat en ny jacka (a) o en skitsnygg kavaj! Inköp imorgon (tisdag) Följde med lillebror på barnkalas på busfabriken med en stund. Kvällen blev tillslut bara till att äta gott med familjen och kolla körslaget med pappa. Inte för att jag har kollat på det så mycket innan, men Hanna var rätt vinnare! :) Skönt att bara vara hemma och slippa göra någonting. chilly.
Dagen igår var slapp och gjorde inte alls mycket. Skulle träffat Sandra för att senare smyga oss bort till sporthallen, men lite saker inträffade som gjorde att vi fick sitta och prata i telefon nästan en timme istället. Mys på det med! Kvällen spenderades i soffan med BECK, älskart!

Dagen idag har haft ett innehåll på skola redan från 08.10. Efter skolan var jag inne och kollade på jackan ännu en gång. Gillar den som tusan och har fått mamma till att betala den ;) Love her. Annars inte så mycket annat som hänt. Eller jo jag lagade kvällsmat, herregud säger jag bara! kok hit o stek hit o bränd mat hit! Men tillslut klarade jag allt det o sören vad gott det blev! höhö!
Nahep nu ska jag duscha, sedan väntar min sköna säng, med bok och så ska jag nåla klart min kjol ;)

Puss,
frida


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vafan jag är med dålig på att uppdatera stundvis..:P din lille jävel, ja vil med shoppa! :O

2009-02-05 . 19:15:45
URL: http://linneabyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback