090211

Förlåt för dålig uppdatering. Men som jag sa i måndags, efter att ha kännt mig lite smått sådär dålig både söndag och måndag så slutade allt med att min natt mellan måndag och tisdag som rent helvete. Hade antagligen blivit matförgiftad eller något liknande. Som sagt det kanske inte bara är jag som hatar att vara magsjuk? Usch fyfan. Menmen dagen igår blev till att bara ligga i soffan med tv:n i högsta hugg och en mamma som gjorde allt jag bad henne om att göra (a) massage hit o massage dit, älskar henne. Fick dock inte i mig något att äta, om inte en halv rostad macka räknas. Sov till 12 idag och när jag vaknade kände jag mig riktigt utvilad må jag säga. Mår tusen gånger bättre idag och blir förmodligen skola imorgon. Det vill säga sista dagen i skola innan lov! Happpy.
Nu ska jag försöka äta lite soppa ;O gillar det inte så värst mycket i vanliga fall, men vill man bli frisk så ska man.

puss,
jag

Kommentarer
Postat av: ARBNORA

krya på dej gumman ! <33

2009-02-13 . 20:13:55
URL: http://norarobeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback