I´m standing, you don´t

Besöket hos min farfar gick så mycket bättre än väntat, känns riktigt bra att ha varit där faktiskt. Tycker att det där med att veta att det ligger en massa döda människor vart man än går på kyrkogården är lite sådär småjobbigt menmen så är det. Min dag ser ut som följande att klockan halv fem ska vi på släktkalas och innan dess ska jag hinna med att plugga, duscha, städa, skriva. Men jag heter ju Frida Hultman och vet därmed att jag inte kommer att hinna med något utav det jag ska hinna med, utan istället massa onödiga saker ;) men sån är jag. Kommer förmodligen inte stanna så jätte länge på kalaset, blir kanske att träffa någon senare (a). Vi hörs sen o idag LOVAR JAG att det kommer bilder!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sv: Ja vists är dom? Tack tack :D You to!

2009-02-28 . 14:29:06
URL: http://www.nolow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback